Logo AUDI

Romania. Land of Quattro

Audi ne-a solicitat sa realizam o campanie in care sa integram Audi Quattro si sa inter-conectam brandul si experienta de produs cu regiunile si zonele in care aceasta experienta poate fi dovedita in Romania.

Propozitia cheie:
Exista o singura tractiune integrala, care este realizata pentru a se potrivi perfect cu orice tip de teren sau pentru orice tip de conditii climatic, oferind o experienta superioara a condusului indiferent de situatie: quattro®
Asta inseamna ca, noi denumim orice teren sau loc, unde conditiile sunt perfecte pentru a experimenta manevrablitatea superioara a Quattro – “Home of Quattro” (regiune/destinatie).

Astfel, “Home of quattro” este oriunde, acolo unde consumatorul poate intra in contact cu Quattro.
Am raspuns briefului prin crearea unei campanii integrate in 2 etape. Mai intai, in etapa de teasing am sugerat si supus votului consumatorilor, regiunile din Romania care pot deveni “Home of Quattro”. In aceasta etapa ne-am folosit de un microsite special, online banners si social media pentru a crea social engagement.

Dupa ce consumatorii au votat regiunile “Home of Quattro” si au desemnat regiunea castigatoare, am creat microsite-ul landofquattro.ro si am integrat in spotul TV, in online si in print toate regiunile pentru a arata experienta de condus cu Audi Quattro.

TV

Print

AUDI,  - Campanie Print

Online

AUDI,  - Campanie Online